Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Klienci czekają na faktury. Energa przeprasza

Łukasz Ernestowicz
materiały promocyjne Energi
Tym razem problemy z opłaceniem prądu mają klienci korzystający z kart „Moje rachunki”. - Co mamy robić? - pytają. Energa: - Zaczekać.

Nie ustają skargi grudziądzan na dostawcę prądu, który nie może sobie poradzić z podstawową obsługą klientów.

Po zmianie licznika nie może zapłacić za prąd

- Do stycznia płaciłem rachunki za pomocą karty z kodem kreskowym „Moje rachunki”. Spisywałem stan licznika, podawałem go w pobliskim sklepie, skanowałem kartę i płaciłem - mówi Czesław Wujkiewicz ze Śródmieścia. - 22 stycznia bez jakiejkolwiek informacji wymieniono mi licznik. Od tego czasu nie mogę zapłacić rachunku za prąd.

Czytnik nie akceptuje jego karty. Mężczyzna nie otrzymuje też żadnych faktur. Jest bezradny i nie wie co ma zrobić. Był w punkcie obsługi klienta w „Alfie”. Ale tam nie załatwiono jego sprawy.

Czy Energa rozwiąże jego problem? Kiedy upora się z licznymi kłopotami przy obsłudze klientów?

- W związku trwającymi pracami nad wdrożeniem nowego systemu obsługi, niektórych z klientów spotykają utrudnienia z dostępem do części usług, między innymi Rozliczeń Rzeczywistych, z których korzysta ten właśnie klient - odpowiada Adrian Werner, specjalista ds. komunikacji w spółce Energa S.A. - Problem jest nam znany, pracujemy nad jego rozwiązaniem i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Przedstawiciel Energi dodaje, że klienci do których przez ostatnie miesiące nie dotarła faktura lub mają czasowy problem z rozliczeniem (jak zaznacza jest to łącznie około 4 proc. wszystkich klientów firmy), będą mieli aż pół roku na zapłacenie skumulowanych należności. Co więcej, skumulowany rachunek można będzie opłacać w dowolnych częściach w dowolnym czasie.

Można przelewać szacunkowe należności

- Do większości klientów rachunki powinny nadejść w ciągu kilku najbliższych tygodni. Skumulowaną fakturę będą mogli opłacić jednorazowo lub wpłacać dowolne kwoty nieregularnie. Istotne jest, aby cała należność została uregulowana w terminie 180 dni od momentu wystawienia faktury - mówi Adrian Werner. - Do czasu otrzymania faktury klienci mogą też dokonywać wpłat zbliżonych do średniej wysokości swoich rachunków za prąd. Firma uwzględni wpłaty podczas wystawiania faktury.

***

Prognoza pogody na 19.04.2016. TVN Meteo Active

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na grudziadz.naszemiasto.pl Nasze Miasto