reklama

Klienci czekają na faktury. Energa przeprasza

Łukasz ErnestowiczZaktualizowano 
materiały promocyjne Energi
Tym razem problemy z opłaceniem prądu mają klienci korzystający z kart „Moje rachunki”. - Co mamy robić? - pytają. Energa: - Zaczekać.

Nie ustają skargi grudziądzan na dostawcę prądu, który nie może sobie poradzić z podstawową obsługą klientów.

Po zmianie licznika nie może zapłacić za prąd

- Do stycznia płaciłem rachunki za pomocą karty z kodem kreskowym „Moje rachunki”. Spisywałem stan licznika, podawałem go w pobliskim sklepie, skanowałem kartę i płaciłem - mówi Czesław Wujkiewicz ze Śródmieścia. - 22 stycznia bez jakiejkolwiek informacji wymieniono mi licznik. Od tego czasu nie mogę zapłacić rachunku za prąd.

Czytnik nie akceptuje jego karty. Mężczyzna nie otrzymuje też żadnych faktur. Jest bezradny i nie wie co ma zrobić. Był w punkcie obsługi klienta w „Alfie”. Ale tam nie załatwiono jego sprawy.

Czy Energa rozwiąże jego problem? Kiedy upora się z licznymi kłopotami przy obsłudze klientów?

- W związku trwającymi pracami nad wdrożeniem nowego systemu obsługi, niektórych z klientów spotykają utrudnienia z dostępem do części usług, między innymi Rozliczeń Rzeczywistych, z których korzysta ten właśnie klient - odpowiada Adrian Werner, specjalista ds. komunikacji w spółce Energa S.A. - Problem jest nam znany, pracujemy nad jego rozwiązaniem i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Przedstawiciel Energi dodaje, że klienci do których przez ostatnie miesiące nie dotarła faktura lub mają czasowy problem z rozliczeniem (jak zaznacza jest to łącznie około 4 proc. wszystkich klientów firmy), będą mieli aż pół roku na zapłacenie skumulowanych należności. Co więcej, skumulowany rachunek można będzie opłacać w dowolnych częściach w dowolnym czasie.

Można przelewać szacunkowe należności

- Do większości klientów rachunki powinny nadejść w ciągu kilku najbliższych tygodni. Skumulowaną fakturę będą mogli opłacić jednorazowo lub wpłacać dowolne kwoty nieregularnie. Istotne jest, aby cała należność została uregulowana w terminie 180 dni od momentu wystawienia faktury - mówi Adrian Werner. - Do czasu otrzymania faktury klienci mogą też dokonywać wpłat zbliżonych do średniej wysokości swoich rachunków za prąd. Firma uwzględni wpłaty podczas wystawiania faktury.

***

Prognoza pogody na 19.04.2016. TVN Meteo Active

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3