Młodzi grudziądzanie kupili mieszkanie w jednym z bloków na osiedlu Lotnisko. Poprzedni właściciele posiadali tzw. licznik przedpłatowy. Edyta Jaśkiewicz, wprowadzając się z narzeczonym i kilkumiesięczną córeczką do „M”, zawarła umowę na montaż zwykłego licznika.
Niestety, Energa nie wywiązała się z umowy. Licznik przedpłatowy zakład energetyczny odłączył, a zwykłego nie podłączył.
Mimo interwencji podejmowanych przez grudziądzan zarówno w punkcie obsługi klienta w „Alfie” i telefonicznym biurze Energi, jej pracownicy nie reagowali na prośby o szybki montaż licznika.
Złożyli reklamację
- Pralka, lodówka nie działała! Przy opiece nad małym dzieckiem te sprzęty są niemalże niezbędne do normalnego funkcjonowania - denerwowali się pani Edyta i pan Marcin. - Złożyliśmy nawet reklamację do umowy, ale to też nic nie dało.
I kontynuują: - Wieczorami siedzieliśmy przy świeczkach! Nie mieliśmy prądu przez kilka dni.
Rodzina: - Dziękujemy dziennikarzom za pomoc
Po pomoc w rozwiązaniu problemu pani Edyta i pan Marcin przyszli do redakcji „Pomorskiej” i Naszego Miasta. Po naszej interwencji niemalże natychmiast podłączono rodzinie prąd. - Bardzo dziękujemy - mówią Edyta Jaśkiewicz i Marcin Granica. - Wreszcie możemy normalnie funkcjonować.
Jak Energa tłumaczy problemy z aktywacją umowy?
Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa wyjaśnia: - Problemy te wynikały z wdrażania nowego informatycznego systemu obsługi klienta.
I dodaje: - Bardzo przepraszamy naszą klientkę.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?