Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Młoda rodzina z Grudziądza była odcięta kilka dni od prądu. Błąd Energi!

Aleksandra Pasis
Marcin Granica i Edyta Jaśkiewicz z małą Elizą nie mieli w domu energii elektrycznej kilka dni. Energa wyłączyła licznik przedpłatowy, a mimo zawartej umowy nie podłączyła zwykłego.
Marcin Granica i Edyta Jaśkiewicz z małą Elizą nie mieli w domu energii elektrycznej kilka dni. Energa wyłączyła licznik przedpłatowy, a mimo zawartej umowy nie podłączyła zwykłego. Fot. Aleksandra pasis
Edyta Jaśkiewicz z Grudziądza: - Nie działały sprzęty. Siedzieliśmy przy świeczkach. Energa: - Mieliśmy kłopoty z systemem informatycznym. Przepraszamy naszą klientkę.

Młodzi grudziądzanie kupili mieszkanie w jednym z bloków na osiedlu Lotnisko. Poprzedni właściciele posiadali tzw. licznik przedpłatowy. Edyta Jaśkiewicz, wprowadzając się z narzeczonym i kilkumiesięczną córeczką do „M”, zawarła umowę na montaż zwykłego licznika.

Niestety, Energa nie wywiązała się z umowy. Licznik przedpłatowy zakład energetyczny odłączył, a zwykłego nie podłączył.

Mimo interwencji podejmowanych przez grudziądzan zarówno w punkcie obsługi klienta w „Alfie” i telefonicznym biurze Energi, jej pracownicy nie reagowali na prośby o szybki montaż licznika.

Złożyli reklamację

- Pralka, lodówka nie działała! Przy opiece nad małym dzieckiem te sprzęty są niemalże niezbędne do normalnego funkcjonowania - denerwowali się pani Edyta i pan Marcin. - Złożyliśmy nawet reklamację do umowy, ale to też nic nie dało.

I kontynuują: - Wieczorami siedzieliśmy przy świeczkach! Nie mieliśmy prądu przez kilka dni.

Rodzina: - Dziękujemy dziennikarzom za pomoc

Po pomoc w rozwiązaniu problemu pani Edyta i pan Marcin przyszli do redakcji „Pomorskiej” i Naszego Miasta. Po naszej interwencji niemalże natychmiast podłączono rodzinie prąd. - Bardzo dziękujemy - mówią Edyta Jaśkiewicz i Marcin Granica. - Wreszcie możemy normalnie funkcjonować.

Jak Energa tłumaczy problemy z aktywacją umowy?

Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa wyjaśnia: - Problemy te wynikały z wdrażania nowego informatycznego systemu obsługi klienta.

I dodaje: - Bardzo przepraszamy naszą klientkę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na grudziadz.naszemiasto.pl Nasze Miasto