Nowe sklepy w Blue City. Znane marki wkraczają od centrum
IMPERIAL STORE
Od listopada dostępne są w salonie Imperial Store w Blue City dwie marki: Imperial- skierowana do eleganckich, pewnych siebie kobiet z klasą i Please, dla nowoczesnych dziewczyn ceniących wygodę i oryginalność. Obie linie łączą odważne, modne formy. Mimo, że różni je kategoria wiekowa docelowych klientek, każda kobieta będzie mogła znaleźć w sklepie Imperial Store coś dla siebie, czy luźne jeansy na co dzień czy wieczorową sukienkę.
Zobacz także: Dżem w Stodole zagra 6 grudnia. Wygraj bilety!
SAM 0-13
Sam 0-13 to największa, grecka marka zajmująca się produkcją i sprzedażą odzieży dziecięcej. Piękne wzory, żywe kolory a przede wszystkim wysoka jakość tkanin to to, co ją wyróżnia. Ubrania tej linii są cenione w całej Europie zarówno przez rodziców jak i dzieci. Ci pierwsi, zwracają uwagę na jakość produktów i przystępna cenę, a drudzy kochają ich wygodę i głębokie kolory.
Wszystkie projekty charakteryzują motto marki: playfull fashion. Inspirując barwami, zachęca do pobudzenia wyobraźni tak, aby dziecko ubrane w SAM 0-13 czuło się komfortowo podczas zabawy a także w bardziej oficjalnych momentach. Warto dodać, że sklep również oferuje darmową stylizację małego klienta.
NIKKI LISSONI
Nikki Lissoni oferuje medaliony z wymiennym wnętrzem w nowym, modnym wydaniu. Marka ta, to połączenie tradycji z nowoczesnością, ponadczasowych wzorów z ciągłym podążaniem za trendami. Doceniana jest przez kobiety w różnym wieku na całym świecie. Reprezentuje wysoką jakość produktów, dzięki unikalnej nanoceramicznej powłoce chroniącej złocenie oraz Swarovski ® Elements. Każdy element jest ręcznie wykonany, przy użyciu tradycyjnych metod jubilerskich. Nikki Lissoni w swojej ofercie proponuje naszyjniki, kolczyki i bransoletki w przystępnej cenie, od 140 do 500 zł.
COLORSHAKE+
Butik to nowy pomysł właścicielki marki Colorshake, Ewy Konstantynowicz. Stworzyła ona alternatywny multibrand, skupiający w jednym miejscu młode, prężnie rozwijające się marki z Polski. Kolekcje są krótkie i unikatowe, które w przyszłości mają stać się alternatywą dla wielkich sieci odzieżowych. Klienci Colorshake+ będą mogli kupić młodzieżowe, sportowe marki, między innymi ubrania, dodatki i gadżety.
LA.BOHEMIA.EU POP-UP SHOP
Pop-up shop to idea sklepu tylko na chwilę, która narodziła się w Wielkiej Brytanii. To miejsce, gdzie nie tylko można kupić designerskie ubrania czy sprzęty ale także porozmawiać o modzie. LaBohemia.eu to pierwszy pop-up shop w CH Blue City, który narodził się z zamiłowania do oryginalnych projektów. Przemyślany wystrój, w którym dominuje biel i prostota a także szeroka oferta, sprawiają że to jeden z najciekawszych sklepów w Warszawie. Znaleźć tu można ubrania, buty, gadżety dla najmłodszych a także elementy wystroju wnętrz.
W asortymencie sklepu można znaleźć perełki takich marek jak: MUSES Natasza Urbańska & Agnieszka Komornicka, Jarosław Ewert, MOZCAU, Sylwia Majdan, Risk Made In Warsaw czy Czesiociuch. Szukając świątecznego prezentu dla najbliższych, warto odwiedzić LaBohemia, by podarować w te święta coś nietuzinkowego.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?