Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ratusz podsumował koszty organizacji pierwszego Jarmarku Spichrzowego

Łukasz Szalkowski
Łukasz Szalkowski
Łukasz Szalkowski
Jarmark Spichrzowy to nowa impreza na kulturalnej mapie miasta. Jego pierwsza edycja trwała 9 dni. Ratusz policzył ile pochłonęła organizacja wydarzenia. Kwota sięgnęła kilkuset tys. zł.

Ratusz na organizację Jarmarku Spichrzowego wydał łącznie ponad 593 tys. zł. brutto. Najwięcej, bo ponad 484 tys. zł. kosztowały koncerty.

Impreza trwała 9 dni. Jej celem było ożywienie grudziądzkiego Starówki, w szczególności ul. Spichrzowej. Chodziło też o promocję miasta, przez stworzenie wyjątkowej i rozpoznawalnej marki. Jarmark zastąpił tradycyjne Dni Grudziądza. - Odbyło się 30 otwartych, bezpłatnych koncertów, 20 warsztatów w Spichlerzu Kultury, Muzeum i na placu jarmarkowym, 16 animacji i pokazów, 4 wystawy. Było też 38 stoisk handlowych i wiele atrakcji dla dzieci - wylicza Beata Adwent z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.

Pierwsza edycja jarmarku przyniosła dochód w wysokości ponad 48 tys. zł z wynajmu stoisk handlowych i sprzedaży w punkcie Informacji Turystycznej.

Trwają już przygotowania do kolejnej edycji Jarmarku Spichrzowego. Jak się dowiedzieliśmy, w przyszłym roku impreza ma być krótsza. Rozpocznie się najprawdopodobniej w Boże Ciało (11 czerwca) i potrwa cztery dni.

Jarmark Spichrzowy otwarty! Dużo atrakcji dla mieszkańców i ...

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na grudziadz.naszemiasto.pl Nasze Miasto