Ratusz na organizację Jarmarku Spichrzowego wydał łącznie ponad 593 tys. zł. brutto. Najwięcej, bo ponad 484 tys. zł. kosztowały koncerty.
Impreza trwała 9 dni. Jej celem było ożywienie grudziądzkiego Starówki, w szczególności ul. Spichrzowej. Chodziło też o promocję miasta, przez stworzenie wyjątkowej i rozpoznawalnej marki. Jarmark zastąpił tradycyjne Dni Grudziądza. - Odbyło się 30 otwartych, bezpłatnych koncertów, 20 warsztatów w Spichlerzu Kultury, Muzeum i na placu jarmarkowym, 16 animacji i pokazów, 4 wystawy. Było też 38 stoisk handlowych i wiele atrakcji dla dzieci - wylicza Beata Adwent z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
Pierwsza edycja jarmarku przyniosła dochód w wysokości ponad 48 tys. zł z wynajmu stoisk handlowych i sprzedaży w punkcie Informacji Turystycznej.
Trwają już przygotowania do kolejnej edycji Jarmarku Spichrzowego. Jak się dowiedzieliśmy, w przyszłym roku impreza ma być krótsza. Rozpocznie się najprawdopodobniej w Boże Ciało (11 czerwca) i potrwa cztery dni.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?