Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dyrektorzy zamiast naczelników, nowe wydziały, przeprowadzki. Reorganizacja w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu

(DD)
Założenia reorganizacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przedstawili (od lewej): sekretarz Andrzej Cherek, prezydent Maciej Glamowski i wiceprezydent Szymon Gurbin
Założenia reorganizacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przedstawili (od lewej): sekretarz Andrzej Cherek, prezydent Maciej Glamowski i wiceprezydent Szymon Gurbin Daniel Dreyer
Założenia wprowadzanej już w życie reorganizacji urzędu przedstawili we wtorek rano szefowie grudziądzkiego ratusza. Koszty tych zmian nie zostały oszacowane.

Generalnie w ratuszu było dotychczas 17 wydziałów, a w nowej strukturze będzie ich 15. Było siedem biur, będzie 9. Były 4 samodzielne stanowiska pracy, będzie 6.

Zamiast naczelników jak dotąd, na czele wszystkich wydziałów stają dyrektorzy.

Według prezydenta Macieja Glamowskiego, najważniejszą zmianą jest utworzenie biura, które zajmie się przede wszystkim kontrolą nad finansami grudziądzkiego szpitala.

Wydziały komunikacji miejskiej oraz funduszy europejskich zostaną przeprowadzone do budynku, przy ul. Piłsudskiego, w którym mieści się siedziba straży miejskiej.

Andrzej Cherek, sekretarz miasta zapewnia, że wprowadzane zmiany były konsultowane z szefami poszczególnych komórek urzędu.

Zmiany dotyczyć będą także wynagrodzeń urzędników

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na grudziadz.naszemiasto.pl Nasze Miasto