Ogłoszenie Wójta Gminy Grudziądz

Artykuł sponsorowany Gmina Grudziądz
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grudziądza

Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 ze zm.), art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) oraz uchwały Nr XI/120/2019 Rady Gminy Grudziądza z dnia 26 czerwca 2019 r. o przystąpieniu do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grudziądz,

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu

projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grudziądz, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 24 maja 2023 r. do 14 czerwca 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grudziądz, ul. Józefa Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, pokój nr 210, w godzinach pracy urzędu.

Projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grudziądz wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie dostępne w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Grudziądz, na stronie internetowej: www.bip.grudziadz.lo.pl/od dnia 24 maja 2023 r.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium odbędzie się w dniu 12 czerwca 2023 r. o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Grudziądz, ul. Józefa Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, pokój nr 213.

Osoby fizyczne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grudziądz w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 lipca 2023 r.
Uwagi należy składać z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy.
Uwagi mogą być wnoszone:

1. pisemnie na adres: Urząd Gminy w Grudziądzu, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz,

2. ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy w Grudziądzu, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz,

3. za pomocą środków komunikacji elektronicznej w szczególności za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected] (bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57) lub przez platformę ePUAP.
Do złożenia uwagi, można wykorzystać formularz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Grudziądz, na stronie internetowej: www.bip.grudziadz.lo.pl/.
Jednocześnie w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (SOOŚ) zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt. 2-5, art. 40, art. 46, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) informuję, że z projektem dokumentu oraz prognozą oddziaływania na środowisko można zapoznać się w terminie i miejscu wyżej wyznaczonym.
Każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w sprawie strategicznej oceny oddziaływania
na środowisko w/w dokumentu, które mogą być wnoszone:

1. pisemnie na adres: Urząd Gminy w Grudziądzu, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz,

2. ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy w Grudziądzu, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz,

3. za pomocą środków komunikacji elektronicznej w szczególności za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected] (bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57) lub przez platformę ePUAP w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 lipca 2023 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Grudziądz.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem przesłanych danych osobowych jest Wójt Gminy Grudziądz z siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Józefa Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: [email protected] lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.

3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4. Dane będą udostępniane podmiotom osoba trzecim w przypadku, gdy taki obowiązek wynika
z przepisów prawa lub gdy będzie to konieczne celem realizacji usług/zadań, w szczególności dotyczy to:

a) właściwości organów administracji rządowej i samorządowej uczestniczących w procesie planowania i zagospodarowania przestrzennego,

b) stron bądź uczestników postępowań, którym na mocy przepisów prawa przysługuje wgląd
w prowadzoną dokumentację w sprawie,

c) dostawców usług, z których korzysta Administrator w celu zapewnienia możliwości wykonywania przez niego zadań.

5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych spoza Unii Europejskiej.

6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub art. 6 ust. 2b tej ustawy (akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa).

7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii z ograniczeniem, że jeżeli dane nic zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą wszelkie informacje o ich źródle mogą być zrealizowane, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na grudziadz.naszemiasto.pl Nasze Miasto